Saturday 11 January 2014

Urban Diner

今日去行下無聊街, 即係無目標既行, 沒有特別野買

去左呢間食美國野既餐廳 Urdan Diner

我飲左呢個white coffee, 佢用既杯好似睇以前電視劇啲人坐牢用既杯 :D 係好飲既


我食美式熱狗



食第一口覺得都唔錯, 食多兩口好好好'lau'呀! 超級heavy!

鬼鬼食burger




又share french fries, 上面有rosemary salt, 好味!

鬼鬼話佢個burger好食! 成個食唒

我就食唔唒我既熱狗, 只係食左1/3隻...






2 comments:

  1. 一望都覺得好漏個熱狗~~但有好多芝士我唔排除我食第一啖會係話好吃~因為我勁愛芝士~
    薯條望落就知係好味~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小t, 你好耐呀, 真係漏到我夜晚餐嗰餐成9點幾先食...

      Delete